“Skuffet ”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Ventet en stund på bordet selv om vi hadde forhåndsbestilt. Menyen fikk vi fort, tok tid før vi fikk drikke og burgeren var rå til tross for at den ble bedt om gjennomstekt.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 99elisabethr
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære Elisabeth,

Takk for at du tok deg tiden til å skrive til oss. Vi setter pris på alle slags tilbakemeldinger vi får, da vi gjør vårt ytterste til å ta dette videre og forbedre oss. Vi er lei for å høre at dere måtte vente på bord når dere hadde reservert. Dette skal ikke skje, så det tar vi lærdom av! Sa dere ifra til servitøren deres om at burgeren var rå? Isåfall hva ble gjort for å ordne opp i det? Vi beklager igjen, og håper dere vil gi oss en ny sjanse i fremtiden.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Var innom Kverneriet for en matbit og fikk anbefalt av de en ny burger de ønsket å teste ut. Mango Tango for en burger. Den beste jeg noen gang har spist.
Dette kan anbefales.

1  Takk, TorleifV
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære Torleif,

Tusen takk for varme ord! Det gleder oss å høre at du ble anbefalt en burger som passet deg så bra. Mango Tango er helt ny på menyen, så det er gøy med gode tilbakemeldinger! Tusen takk igjen, jeg skal føre anmeldelsen din videre til resten av teamet vårt. Vi gleder oss til du kommer innom igjen snart :-)

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig gode burgere, trivelige servitører og flott lokale. Litt dyrt, men verdt det for en såpass god burger. Den nye kyllingburgeren var helt prima!

Takk, cathriiine

Kjære Cathrine,

Tusen takk for en fin anmeldelse! Det er en glede å høre at både maten, servicen og lokalene stod til forventningene dine. Ettersom vi lager all maten vi serverer fra bunnen av, kan det bli litt dyrere enn om vi hadde brukt ferdigeprodukter. Vi ønsker å servere mat vi selv elsker, og vi velger derfor og legge ned mye tid og arbeid i hvert eneste produkt. Vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Meget gode hamburgere, og tilbehør.
Veldig hyggelig og effektiv betjening.
Prisen gjenspeiler stedet, men jeg synes det er verdt pengene. Dette er en restaurant, ikke et gatekjøkken!
Bra beliggenhet, og hyggelig lokale.

Takk, Kongemoi
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære Kongemoi,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig anmeldelse hos oss. Det gleder oss å høre at du likte maten vår! Vi legger ned mye arbeid og tid i hver og en av rettene og drinkene våre, så det betyr mye for oss at du ble så fornøyd. Takk for at du også skryter av betjeningen og lokalene våre. Jeg skal videreføre dette til teamet vårt, da det motiverer oss alle til å utvikle oss enda mer! Varmt velkommen tilbake,

Vennlignhilsen Kate

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Beste hamburgeren i hele Tønsberg! Helt utmerket blanding av krydder og smak, hyggelig atmosfære og betjening!

Takk, 979yasink
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hei Yasin!

Tusen takk for at du la igjen en så hyggelig anmeldelse hos oss. At du sier vi har den beste hamburgeren i hele Tønsberg betyr utrolig mye for oss! Vi på Kverneriet har en lidenskap for å finne unike smaker, og legger ned masse arbeid i alle våre retter. Det gjør oss derfor stolte å høre at du likte det så godt! Også tusen takk for at du skryter av servicen vår. Jeg skal føre dette videre til hele teamet! Varmt velkommen igjen.

Reisende som så på Kverneriet Tonsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kverneriet Tonsberg? Del dine erfaringer!