“Beste burgeren jeg har spist!”
Anmeldelse av Kverneriet Tonsberg

Kverneriet Tonsberg
Vurdert som nr. 2 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Bestilte Mango Tango med persille & trøffel fries. Det er den absolutt beste burgeren jeg noensinne har spist. Konsistensen på kjøttet var kjempegod, kombinasjonen av smakene helt magisk! Har spist denne to ganger, like god hver gang. Anbefales! Hurtig og høflig service.

Takk, Scenic61563548885
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære Scenic61563548885,

Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse! Vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tiden til å skrive til oss.
Så gøy å høre at du likte Mango Tango så godt! Den beste burgeren du noensinne har spist sier du? Tusen takk. Vi holder nå en avstemning på Facebook siden vår for å kåre årets burger, så gå gjerne inn og stem så kanskje den kommer fast på menyen. Vi ser frem til du kommer på besøk igjen snart,

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Flere 'Kjedelige' opplevelser tidligere, men du all verden så flinke de har blitt til å ta vare på hver enkelt kunde. Totalt annen opplevelse. Ville gitt Kverneriet 3 av 10 poeng i service før, men gir dem lett 10 poeng nå. Veldig hyggelig kveld.

Takk, annkakri
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Annkakri,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive til oss! Det gjør oss veldig glade å høre om din seneste opplevelse hos oss. Vi annser hver og en gjest hos oss som den aller viktigste, og det gleder oss å høre at du satt igjen med denne følelsen! Vi gleder oss til du kommer igjen :-)

Vennlig hilsen, Kate

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Ventet en stund på bordet selv om vi hadde forhåndsbestilt. Menyen fikk vi fort, tok tid før vi fikk drikke og burgeren var rå til tross for at den ble bedt om gjennomstekt.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, 99elisabethr
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære Elisabeth,

Takk for at du tok deg tiden til å skrive til oss. Vi setter pris på alle slags tilbakemeldinger vi får, da vi gjør vårt ytterste til å ta dette videre og forbedre oss. Vi er lei for å høre at dere måtte vente på bord når dere hadde reservert. Dette skal ikke skje, så det tar vi lærdom av! Sa dere ifra til servitøren deres om at burgeren var rå? Isåfall hva ble gjort for å ordne opp i det? Vi beklager igjen, og håper dere vil gi oss en ny sjanse i fremtiden.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Var innom Kverneriet for en matbit og fikk anbefalt av de en ny burger de ønsket å teste ut. Mango Tango for en burger. Den beste jeg noen gang har spist.
Dette kan anbefales.

1  Takk, TorleifV
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære Torleif,

Tusen takk for varme ord! Det gleder oss å høre at du ble anbefalt en burger som passet deg så bra. Mango Tango er helt ny på menyen, så det er gøy med gode tilbakemeldinger! Tusen takk igjen, jeg skal føre anmeldelsen din videre til resten av teamet vårt. Vi gleder oss til du kommer innom igjen snart :-)

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig gode burgere, trivelige servitører og flott lokale. Litt dyrt, men verdt det for en såpass god burger. Den nye kyllingburgeren var helt prima!

Takk, cathriiine

Kjære Cathrine,

Tusen takk for en fin anmeldelse! Det er en glede å høre at både maten, servicen og lokalene stod til forventningene dine. Ettersom vi lager all maten vi serverer fra bunnen av, kan det bli litt dyrere enn om vi hadde brukt ferdigeprodukter. Vi ønsker å servere mat vi selv elsker, og vi velger derfor og legge ned mye tid og arbeid i hvert eneste produkt. Vi gleder oss til å se deg igjen snart!

Reisende som så på Kverneriet Tonsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kverneriet Tonsberg? Del dine erfaringer!