“Beste burgeren i byn”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

En skikkelig god grunn til å reise til Tønsberg er for å dra innom Kverneriet, tommel opp. Et februar besøk er allerede planlagt.

Takk, Marita V
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Kjære Marita,

Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse! Dette setter vi enormt stor pris på. Det er en glede å se at dere reiser til Tønsberg for å spise med oss, og at dere allerede har planlagt et nytt besøk! Om du ønsker å reservere et hyggelig bord, hjelper jeg deg gjerne med det. Da er det bare å sende meg en mail til kate@kverneriet.com. Vi gleder oss til dere kommer igjen!

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Kverneriet er absolutt toppen når man vil ha burger, kjøper ikke dette noe annet sted! Saftige burgere, mange forskjellige spennende burgerkombinasjoner.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Nina B
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Kjære Nina,

Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse! Det at du sier du kun kjøper burger hos oss og ikke noe annet sted, er utrolig gøy for oss å høre! Det gjør oss stolte over det vi serverer når vi får tilbakemeldinger som denne. Gjester som deg inspirerer oss til å fortsette å lage nye spennende smakskombinasjoner. Tusen takk, vi gleder oss til du kommer igjen!

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Veldig flott med nettside så vi kan bestille bord når det passer og god oversikt over ledige tider. Maten var nok en gang veldig bra, servitøren til stede og oppmerksom.

Takk, GrandTour724272
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei GrandTour724272,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig anmeldelse hos oss. Det setter vi stor pris på! Det gleder oss å lese at du liker online bookingen, og at maten var god denne gangen også! Takk for at du også skryter av servitøren. Vi gleder oss til du kommer tilbake!

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Bestilte Mango Tango med persille & trøffel fries. Det er den absolutt beste burgeren jeg noensinne har spist. Konsistensen på kjøttet var kjempegod, kombinasjonen av smakene helt magisk! Har spist denne to ganger, like god hver gang. Anbefales! Hurtig og høflig service.

Takk, Scenic61563548885
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære Scenic61563548885,

Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse! Vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tiden til å skrive til oss.
Så gøy å høre at du likte Mango Tango så godt! Den beste burgeren du noensinne har spist sier du? Tusen takk. Vi holder nå en avstemning på Facebook siden vår for å kåre årets burger, så gå gjerne inn og stem så kanskje den kommer fast på menyen. Vi ser frem til du kommer på besøk igjen snart,

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Flere 'Kjedelige' opplevelser tidligere, men du all verden så flinke de har blitt til å ta vare på hver enkelt kunde. Totalt annen opplevelse. Ville gitt Kverneriet 3 av 10 poeng i service før, men gir dem lett 10 poeng nå. Veldig hyggelig kveld.

Takk, annkakri
KateB4415, Kundeansvarlig på Kverneriet Tonsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Kjære Annkakri,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive til oss! Det gjør oss veldig glade å høre om din seneste opplevelse hos oss. Vi annser hver og en gjest hos oss som den aller viktigste, og det gleder oss å høre at du satt igjen med denne følelsen! Vi gleder oss til du kommer igjen :-)

Vennlig hilsen, Kate

Reisende som så på Kverneriet Tonsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kverneriet Tonsberg? Del dine erfaringer!