“Tønsberg”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. juli 2020

Når jeg går på en restaurante i Norge bør det være mulig å få menyene på norsk og ikke bare på engelsk. Har ikke svaret når en ber om norsk meny. Vanlig øl er heller ikke å oppdrive. Det skal være så fancy allting. Burgeren i seg selv var grei nok, men friesen var noe hardt tilberedt.

Takk, Jan190444

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig god burgermiddag uten reservasjon. Kelneren ordnet raskt et bord til oss ute. Måtte be om nye fries fordi de var lunkne. Fikk raskt nye fries. Veldig hyggelig betjening. God mat.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, bj_rnp757
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Strålende personale, godt utvalg drikke ut fra menyen og burgere i særklasse! Savnet en ler utfordrende mnd burger. Utover det, strålende!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 259heinh
Anmeldt 24. mai 2020

Jeg har spist mange burgere i min tid, og er egentlig ikke den største burger fan, men denne var den aller beste noensinne. Kommer gjerne tilbake mange ganger.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, ingrideiklih
Anmeldt 11. mai 2020 via mobile enheter

Har vært på kverneriet mange ganger før gjennom årene. Nå var det 1 år siden forrige gang.
Burgeren var den samme gamle og gode, men friesene var forminsket til 100 ganger til noe som kunne vært innholdet i en chipspose.
Før var de store og saftige. Skjønner ikke hvorfor man har gått bort fra det?

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 589haraldf

Reisende som så på Kverneriet Tonsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kverneriet Tonsberg? Del dine erfaringer!