“Fantastisk god burger!!”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god hjemmelaget burger! Thaiburgeren var spicy og skikkelig god, anbefales på det sterkeste. Gode glutenfrie brød!

Takk, 62lillians

2024 av 629 anmeldelser

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God service, god burger, god milkshake! Sentralt beliggende restaurant, som etter vår vurdering, passer både familier, par og vennegjenger. Absolutt verdt et besøk!

Takk, NorthStar799065
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god og saftig burger med det beste glutenfrie hamburgerbrødet jeg har spist. Pommes-fritesen med dip-saus var også knallgodt. Når du topper dette med blide, trivelige og serviceinnstilte ansatte med god oversikt får du en helaften jeg virkelig anbefaler

Takk, tinas313
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Beste burger i Kongeriket! Kongefin service fra David. HER skal du spise om du er i Tønsberg.

Bellissimo!

Takk, NiceNorway
Anmeldt 4. juli 2020

Når jeg går på en restaurante i Norge bør det være mulig å få menyene på norsk og ikke bare på engelsk. Har ikke svaret når en ber om norsk meny. Vanlig øl er heller ikke å oppdrive. Det skal være så fancy allting. Burgeren i seg selv var grei nok, men friesen var noe hardt tilberedt.

Takk, Jan190444

Reisende som så på Kverneriet Tonsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kverneriet Tonsberg? Del dine erfaringer!