“God mat, dårlig service”
Anmeldelse av Kverneriet Tonsberg

Kverneriet Tonsberg
Vurdert som nr. 2 av 92 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

god mat! Han som var vår servitør var hyggelig, men flere av de andre servitørene var frekke og lagde meget dårlig stemning.

1  Takk, enielse

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var her med et vennepar og spiste en god hamburger. Bruker å ha gode mnds burgere som kan gi en god opplevelse.

Takk, MiniMonsen
Anmeldt 15. juli 2020

Lang kø - bestilte bord mens jeg sto i kø og slapp mye av køen. Forrett i baren - til bord etterpå - evighet venting på mat og drikke - litt bløt hamburger

Takk, Superseiler
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ingen over og ingen ved siden av Kverneriet. Savner bare månedens Italienske burger. Tilbyr takeaway.

2  Takk, MartinP997
Anmeldt 12. juli 2020

Restauranten har god service som tydelig brenner for hva de jobber med: Å lage og servere de beste hamburgerne og fries. Favoritten har etter hvert blitt hamburgeren Umami. Med American Style Fries og Blue cheese. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har smakt bedre hamburgere enn på Kverneriett.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 583j_rnf

Reisende som så på Kverneriet Tonsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kverneriet Tonsberg? Del dine erfaringer!