“Topp service”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021

Kverneriet i Tønsberg leverer på topp nivå. Lørdag midt i juli og fult hus
Likevel leverer de service på topp nivå.
Maten er fanatisk og helt greie priser

Takk, 672carlhenrike

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bordet vært skikkelig rengjort hadde de fått 5 - for alt annet var perfekt - 4 forskjellige burgere, deriblant en glutenfri - alle strålende fornøyd. God kunnskap på øl og service ellers var suveren - Lysten på en solid burger middag er dette plassen

Takk, LTSil
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Super service, god mat og hyggelig servitørVi var ute for å kose oss en søndag formiddag, så dette ble en fin søndag. Tusen takk

Takk, Heidinov15
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Vi var fire, med to ungdommer på 13 og 15. vi spiste fire ulike menyer og alle var kjempefornøyd! Fries var crispy og ferske, burgeren helt perfekt stekt. Maten var laget av folk som liker å lage mat rett og slett.

Topp stemning, litt dyrt, men det var det virkelig verdt.
Vi kommer tilbake en annen gang.

Takk, Norskreisefot
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Har nå «rundet» Kverneriet. Som de andre gangene i Oslo er maten upåklagelig. Hadde Smash Double Cheese og kona hadde Burgler. Begge med Thin Cut Fries. Helt perfekt stekt og frisen var nydelig. Maten servert innen 15 minutter. Som vanlig veldig kjapt.

Vi hadde med oss baby i vogn og hadde ikke bestilt bord på forhånd. Selv med full restaurant (ikke overraskende) fant servitøren plass til oss og vognen. Meget bra service.

Det eneste som kan trekkes på var at de hadde øl på øl-kartet de ikke lenger serverte. Veldig frustrerende når man finner en ny IPA man ikke har smakt før, også ender man opp med noe man har drukket før, fordi de ikke har. Har man sluttet å servere øl/vin/drinker må enten øl-kartet oppdateres eller så må servitøren oppdateres på utvalget.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 665kristiana

Reisende som så på Kverneriet Tonsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kverneriet Tonsberg? Del dine erfaringer!