“Topp service”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

God hamburger og veldig god miljø.
Hamburger og alle rettene smake veldig bra. God dressinger og veldig kald øl!!!!! Anbefaler 100%

Takk, OddErikGl

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Ut på lunsj med kona. Supert valg å gå hit. Topp service fra mottak, ved anbefalinger og gjennom hele besøket. Gode smaker i alt vi fikk servert både burgere, fries, chillichees og kaffe. Den ene retten vår var glutenfri, også den var super. Nytt favorittsted!!

Takk, 172gunnar_
Anmeldt 1. august 2021

Hyggelig mottatt av en ung dame som plasserte oss ute under en stråleovn.
Flott service av meget service innstilte damer, god mat og drikke. Dette var bra, både for min vegetar-kone og meg som spiser kjøtt…..

Takk, pererik342
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Etter 14 deilige dager i Stavern skal siste uke tilbringes i Tønsberg.
Som nybakt bruker av Tripadvisor fant vi denne restauranten etter et kjapt søk på restauranter her i byen.
God mat og hyggelige servitører.
Ingen WOW opplevelse, men absolutt verdt et besøk!

Takk, JeanetteMs84
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Til tross for at vi fikk beskjed om at restauranten var underbemannet så fikk vi veldig god service og maten ganske raskt! Vi var en familie på 5 og bestilte spare ribs og burgere og alt smakte helt nydelig! Anbefaler virkelig stedet.

Takk, MY30

Reisende som så på Kverneriet Tonsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Kverneriet Tonsberg? Del dine erfaringer!