“Kjempegod mat”

Bombay Tandoori
Vurdert som nr. 2 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Hjertelig velkommen til et smakfullt måltid i indisk atmosfære. Sentralt beliggende ved brygga i Tønsberg med spennende retter fra hele India. Dine-in, bestill take away; hent selv eller levering
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Maten her var kjempegod. Man velger sterkhetsgrad på maten selv, så det passer for barn også. Veldig gode hvitløksnanbrød, papadums og dip. Hadde mange gode vegetarhovedretter. Store nok porsjoner. Hyggelig personale, god atmosfære. Vi kommer tilbake.

Takk, Lothlorien81

Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Beste indiske restauranten vi har vært på! Veldig god og smakfull mat der du kan velge sterkhetsgrad selv. Koselig lokale og uteplass. Velsig hyggelig betjening. Håper vi kan komme tilbake snart!

Takk, eliserrr
Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Skal vi unne oss en virkelig god middag, så bestiller vi fra Bombay Tandoori. Vårt sammenlikningsgrunnlag er kvalifisert etter å ha testet utallige indiske restauranter i flere norske og europeiske byer. Vi kan med hånden på hjertet si at Bombay Tandoori i Tønsberg har den beste indiske maten vi har smakt.
De er i tillegg utrolig rause med takeaway-porsjonene, så her blir du god og mett i tillegg til potensielle rester. Vi anbefaler sterkt Chicken Tikka Masala + Chicken tikka koriander. De to i kombinasjon er bare magisk!!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 275amundr
Anmeldt 22. februar 2021

Tok take away med en vegetar rett hver. Begge var veldig gode, og Naanbrødet var helt perfekt! Kommer til å dra hit igjen!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, StormHal
Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Her var det Fantastisk mat. kan absolutt anbefales

Spiste herlig Chicken Tikka , med nydelig ris. Nydelig Nanbrød garlic og super tandori sauce til ..
store posjoner God service

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, HelleS_travel

Reisende som så på Bombay Tandoori, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Bombay Tandoori? Del dine erfaringer!