“Tipp topp tommel opp👍”

Bombay Tandoori
Vurdert som nr. 2 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Hjertelig velkommen til et smakfullt måltid i indisk atmosfære. Sentralt beliggende ved brygga i Tønsberg med spennende retter fra hele India. Dine-in, bestill take away; hent selv eller levering
Anmeldt 19. august 2021

God mat (og mye mat), hyggelig betjening og god service
Garlic tikka og cheese nam anbefalles på det sterkeste.

Takk, DagF22

Anmeldt 4. august 2021

Vi er vant med indisk mat fra Oslo-restauranter og denne var ganske god, nesten på høyden med de beste i Oslo, men altså ikke helt der.

Takk, JasminkaW2
Anmeldt 26. juli 2021

Maten var utmerket. Vi spiste chicken tikka masala og chicken garlic curry. God smak på garlic og ris også. Husets rødvin var god. De ansatte var hyggelig, selv om det tok lang tid å få bord. Vi var heldig som fikk bord ute pga varmt vær.

1  Takk, ninaGeithus
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Maten her var kjempegod. Man velger sterkhetsgrad på maten selv, så det passer for barn også. Veldig gode hvitløksnanbrød, papadums og dip. Hadde mange gode vegetarhovedretter. Store nok porsjoner. Hyggelig personale, god atmosfære. Vi kommer tilbake.

Takk, Lothlorien81
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Beste indiske restauranten vi har vært på! Veldig god og smakfull mat der du kan velge sterkhetsgrad selv. Koselig lokale og uteplass. Velsig hyggelig betjening. Håper vi kan komme tilbake snart!

Takk, eliserrr

Reisende som så på Bombay Tandoori, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Bombay Tandoori? Del dine erfaringer!