“Skuffet gjest”

Bombay Tandoori
Vurdert som nr. 2 av 94 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Hjertelig velkommen til et smakfullt måltid i indisk atmosfære. Sentralt beliggende ved brygga i Tønsberg med spennende retter fra hele India. Dine-in, bestill take away; hent selv eller levering
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Det startet med to forretter som ikke var spesielt gode, mye deig og dårlig frityrstekt.

Hovedretten var god på smak, tilbehøret var en skuffelse. Hvitløks nan smakte ikke bra og risen var ikke spesielt appetittelig. Anbefales ikke.

Takk, Roam49262722897

Anmeldt 19. august 2021

God mat (og mye mat), hyggelig betjening og god service
Garlic tikka og cheese nam anbefalles på det sterkeste.

Takk, DagF22
Anmeldt 4. august 2021

Vi er vant med indisk mat fra Oslo-restauranter og denne var ganske god, nesten på høyden med de beste i Oslo, men altså ikke helt der.

Takk, JasminkaW2
Anmeldt 26. juli 2021

Maten var utmerket. Vi spiste chicken tikka masala og chicken garlic curry. God smak på garlic og ris også. Husets rødvin var god. De ansatte var hyggelig, selv om det tok lang tid å få bord. Vi var heldig som fikk bord ute pga varmt vær.

1  Takk, ninaGeithus
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Maten her var kjempegod. Man velger sterkhetsgrad på maten selv, så det passer for barn også. Veldig gode hvitløksnanbrød, papadums og dip. Hadde mange gode vegetarhovedretter. Store nok porsjoner. Hyggelig personale, god atmosfære. Vi kommer tilbake.

Takk, Lothlorien81

Reisende som så på Bombay Tandoori, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Bombay Tandoori? Del dine erfaringer!