Et must

Det er et must å gå langs brygga når du er i Tønsberg. Mange restauranter, god stemning og pent... les mer

Anmeldt 29. juni 2021
Lavendel98
Oslo, Norge
Ypperlig

Hyggelig personale ga oss rom før normal innsjekktid, og pga SPAavtale fikk vi en time sen utsjekk... les mer

Anmeldt 19. mai 2021
AnnKristinF2

Anmeldt 18. november 2018

Det er et veldig bra sted å være på alle årstider. Det er god mat og drikke, bra service og fin utsikt. Hyggelige folk og ikke alt for mange folk.

Takk, Jonas S
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Tønsbergsperle. Er du i Tønsberg må du ta deg en tur ned på brygga, der ligger det mange koslige spisestedet / utesteder på rekke å rad.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 99elisabethr
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Litt dyre restauranter på brygga, men veldig hyggelig og fmott utsikt. Likte vikingskipene veldig godt

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, phusen
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Det er alltid trivelig å vandre langs bryggene om sommeren. Vi er som regel innom Tønsberg på langtur med båt, men brygga er svært turistpreget. Høye priser, typiske sommerrestauranter, likevel flere med bra kvalitetsnivå. Mye folk, kan bli litt støyende, spesielt i helgene.
Vi spiser oftest middag på brygga for å se på livet, men prøver også restauranter inne i byen. God mat er viktigst, beliggenhet kommer i annen rekke og prisene bør avspeile kvaliteten. Om sommeren er det absolutt mest folk på brygga, det kan fort bli kjedelig å være eneste middagsgjest andre steder i byen, dessverre.

1  Takk, Iise52
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Tønsberg brygge er et fantastisk sted for mat og drikke på varme sommerdager. Serveringsstedene ligger som perler på en snor og stemningen er god! Good times!

1  Takk, 47andersd