“Meget god mat på brygga!”
Anmeldelse av Havariet

Havariet
Vurdert som nr. 3 av 92 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 14 stk, og satte stor pris på hyggelig betjening og god mat på brygga! Anbefaler grillet indrefilet med peppersaus, blåskjell og kveite med smørsaus! Deilig mat, og vi kommer gjerne tilbake på Havariet!:-)

1  Takk, 83NO

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Middels mat, dårlig service og oppfølging fra servitørene. Vil ikke anbefale dette stedet hvis man skal ut å kose seg i Tønsberg.

Takk, Z3362KEmarik
Anmeldt 6. juli 2020

Siden jeg hadde sommergjester på besøk bestemte vi oss for å spise på havariet, og det var mildt sagt en skuffelse. Medium stekt gourmeburger var en glorifisert, gjennomstekt karbonade med salat og brød. Kyllingen var tørr. Skalldyr tagliatelle var det beste måltidet som ble servert, men opplevelsen ble ikke bedre av den grunn med en halvsur servitør. Vi var på esmeralda dagen føre, hvor både mat og servering var mye bedre. Hadde forventet mer med de køene som havariet har.

Takk, s_lvianines
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte kylling tagliatelle og gledet meg skikkelig ....... maten kommer på bordet og satser skikkelig med gaffelen. Tørr pasta og enda tørrere kylling, en skikkelig skuffelse av dimensjoner. Havariet har havrarert til de grader. Flaut og pinlig at man skal betale prisen for havarert mat. Good bye. I will not be back !!!!!

Takk, osk71
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord i god tid i forveien og reist så langt som tre timer for en dagstur til Tønsberg. Så vi så virkelig frem til middagen vi skulle ha på Havariet. Dessverre ble det en lite hyggelig middag. Kort tid etter vi har fått satt oss og bestilt mat får vi plassert en høylytt og bråkete ungdomsjentegjeng ved siden av oss. Når så godt som hele lokalet er tomt burde det kunne ha vært unngått. Om så ikke burde personalet kunne bedt dem om å ta hensyn til andre gjester. Stusselig når man bare ønsker å få spist opp maten så raskt som overhodet mulig og komme seg vekk fra stedet. Maten var midt på treet. Her burde både logistikk og mat heves..

Dato for besøk: juni 2020
Takk, marteemilief

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!