“Horribel service and food”
Anmeldelse av Havariet

Havariet
Vurdert som nr. 3 av 92 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 12. juli 2020

Vi hadde reservert treretters middag til 50 års bursdag. Vi satt der i fire timer for å få forrett og hovedrett... og droppa dermed desserten (da vi sikkert hadde sittet der i to timer til). Det tok kjempe lang tid før vi fikk mat og drikke og servicen var helt elendig. Vi fikk ikke drikke, vi fikk ikke bestikk, vi fikk ikke mat. Servitørene var sure, dårlige og ryddet ikke bordet vårt! Det endte med at vi hadde 20 tomme glass på bordet fordi servitørene ikke gadd å rydde bordet vårt. Skal aldri dra dit igjen og anbefaler ingen å dra dit, og hvertfall ikke feire 50 års bursdag! Restauranten er også harry og innredet stygt

7  Takk, Aurorasaxxxx

Anmeldt 12. juli 2020

Meget fin innredet 3 etasje, med imøtekommende personal. Fikk servert en nyydelig kveite, og en magisk sjokoladedessert.:D

2  Takk, DetLilleEkstra
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en meget god lunsj på Havariet! Veldig hyggelig personale med glimt i øye og god mat. Asiatisk salat anbefales på det sterkeste! Vi kommer tilbake.

1  Takk, sondreh619
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 14 stk, og satte stor pris på hyggelig betjening og god mat på brygga! Anbefaler grillet indrefilet med peppersaus, blåskjell og kveite med smørsaus! Deilig mat, og vi kommer gjerne tilbake på Havariet!:-)

1  Takk, 83NO
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Middels mat, dårlig service og oppfølging fra servitørene. Vil ikke anbefale dette stedet hvis man skal ut å kose seg i Tønsberg.

Takk, Z3362KEmarik

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!