“Totalt havari”

Havariet
Vurdert som nr. 3 av 92 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde reservert bord til mange. Fikk overhodet ingen service. Måtte be om å få bestille drikke , måtte be om å få hver eneste rett. Ingen gadd å rydde tomme glass bordet. Rett og slett den dårligste restauranten vi noen gang har vært. Leverer definitivt opp til navnet "Havariet"

1  Takk, johnsL8681CU

Anmeldt 12. juli 2020

Vi hadde reservert treretters middag til 50 års bursdag. Vi satt der i fire timer for å få forrett og hovedrett... og droppa dermed desserten (da vi sikkert hadde sittet der i to timer til). Det tok kjempe lang tid før vi fikk mat og drikke og servicen var helt elendig. Vi fikk ikke drikke, vi fikk ikke bestikk, vi fikk ikke mat. Servitørene var sure, dårlige og ryddet ikke bordet vårt! Det endte med at vi hadde 20 tomme glass på bordet fordi servitørene ikke gadd å rydde bordet vårt. Skal aldri dra dit igjen og anbefaler ingen å dra dit, og hvertfall ikke feire 50 års bursdag! Restauranten er også harry og innredet stygt

7  Takk, Aurorasaxxxx
Anmeldt 12. juli 2020

Meget fin innredet 3 etasje, med imøtekommende personal. Fikk servert en nyydelig kveite, og en magisk sjokoladedessert.:D

2  Takk, DetLilleEkstra
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en meget god lunsj på Havariet! Veldig hyggelig personale med glimt i øye og god mat. Asiatisk salat anbefales på det sterkeste! Vi kommer tilbake.

1  Takk, sondreh619
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 14 stk, og satte stor pris på hyggelig betjening og god mat på brygga! Anbefaler grillet indrefilet med peppersaus, blåskjell og kveite med smørsaus! Deilig mat, og vi kommer gjerne tilbake på Havariet!:-)

1  Takk, 83NO

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!