“Julemiddag”

Havariet
Vurdert som nr. 3 av 92 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god julemat servert på loftet av hyggelig servitør. Ingen ting å utsette på noe. Prisen var stiv, men som forventet på et sted som dette.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Steinarmsm

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Topp klasse. Mangler Fernett branca menta. Mat er topp – anbefaler en Kyoto som leske for de tørste. Servitører er 5/5

1  Takk, kvamwon2-1
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig biff, god vin, og ypperlig service! Strålende utsikt og miljø. Legg turen innom om du skal til Tønsberg.

1  Takk, Navigate46516811774
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Det mest rælete forsøket på å drive restaurant! 40 minutter uten så mye som et glass vann - totalt uorganisert med sure drittleie og uinteresserte servitører. Havariet lever opp til navnet ditt - TOTAL HAVARi!!!!! Vi gikk, og det var det mange andre som gjorde også dette går rett og slett ikke an. Går ikke å sette på B-laget selv om det er mandag i fellesferien

2  Takk, AnneB1778
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde reservert bord til mange. Fikk overhodet ingen service. Måtte be om å få bestille drikke , måtte be om å få hver eneste rett. Ingen gadd å rydde tomme glass bordet. Rett og slett den dårligste restauranten vi noen gang har vært. Leverer definitivt opp til navnet "Havariet"

1  Takk, johnsL8681CU

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!