“Lunch på brygga ”

Havariet
Vurdert som nr. 3 av 91 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi ønsket ved vårt besøk en lunch i Tønsberg , ved brygga ligger det mange restauranter , det var veldig godt besøkt denne ferie dagen i juli ! Vi fant et trivelig sted , det var godt besøkt på Havariet , men ble godt mottatt og fikk faktisk et flott vindusbord med utsikt mot marinaen hvor mange båter lå inne . Fikk raskt bestilt menyen fra et oversiktlig meny kart ! Fiskesuppe og rekesmørbrød ! Isvann og brød dertil ! Var servitør kom etter en liten stund med rettene våre Til suppa var det brød og smør ! Menyen smakte godt.Det er et hyggelig lokale ! Toalettet rent ! Prismessig på det jevne!

3  Takk, 31geirs

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Virkelig en god asiatisk salat m scampi, kongekrabbe, kamskjell (var tomme, men erstattet m scampi), agurk, asparges, 1/2 advokado, sesamfrø, koriander, chili og terriakisaus. Servert m brød til (fikk påfyll uten spørsmål).

God service, blide servitører.

1  Takk, Irissandvikh2018

Besøkte lille Havariet i dag! Utrolig sjarmerende sted, topp service,
fantastisk beliggenhet midt på Tønsberg brygge! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Thorsnes
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Selv om det var konstant kø for å få bord fikk vi raskt mat og den var kjempegod. Både den veganske burgeren og pastaretten levde opp til forventningene. Anbefales lett!

Takk, 426elisabethl
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god julemat servert på loftet av hyggelig servitør. Ingen ting å utsette på noe. Prisen var stiv, men som forventet på et sted som dette.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Steinarmsm

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!