“Elendig opplevelse”

Havariet
Vurdert som nr. 4 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 13. juli 2021

Elendig service, kald biff, feil på servering av mat,drikke og regning. Smakløs toast til rekene. Hadde ikke blåskjell denne gangen heller.

1  Takk, Pathfinder260049

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Skalldyrpasta med kremet tomatsaus er noe av det beste jeg har fått servert i Norge! God service og fin beliggenhet ved bryggen!

Takk, bergen_norway
Anmeldt 8. juli 2021

Fire godt voksne, to med tildels store bevegelsesproblemer hadde en virkelig hyggelig stund på Havariet. Utrolig flinke og hjelpsomme kelnere som ga god service og var personlige og vennlige. Stor meny med kjempegod mat og kunnskapsrike kelnere er alltid deilig å oppleve, her fikk vi hjelp til å velge hvis det var behov for det. Her er det ikke noe problem å komme i rullestol, her hjelper de til slik at ikke noe er noe problem eller man får en følelse av å være i veien, her kan mange restauranter ha noe å lære av disse unge pikene som serverte oss. Her tror jeg det må være hyggelig å arbeide for maken til personale opplever man sjelden. Tusen takk for oss! Er vi i Tønsberg en annen gang kommer vi tilbake.

Takk, Bente52
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Deilige ferske rekesmørbrød.
Hadde med oss Rullestol og betjeningen ordnet og fikset diverse. Veldig hyggelig å sitte ute her. God mat. Pokebowl er og fantastisk.

Trekker på grunn av toalettene som stinket og var mindre rene. Lite hyggelig der inne.

1  Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Koselig spisested sentralt plassert ved brygga.

Veldig god og inbydende mat og rikholdig drikkekart.

Super service av kelnerne:-)

Takk, mortenr51

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!