“Utrolig god service og mat”
Anmeldelse av Havariet

Havariet
Vurdert som nr. 4 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 19. juli 2021

Vi måtte vente lenge, men vi ble opplyst om lang ventetid hele veien! Likevel fikk vi servert mat raskt da vi først fikk et bord. Alle var fornøyde med maten, og vi ble godt ivaretatt. Hyggelig atmosfære. Hit kommer vi igjen!

Takk, egilA8577NM

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte skalldyrspasta og scampi pil pil, begge deler anbefales. Ungene fikk dele en fiskesuppe, og fikk den servert i hver sin tallerken. Positiv og kjapp betjening.

Takk, elisetl
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God sjømat, observant betjening, kurante priser, men suverene drinker.
Rause småretter fungerer godt som hovedrett.

Takk, stiansim80
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord på forhånd, pg ble plassert i 3 eta. Flott interiør og god service fra de som jobbet der. Bestilte scampi PIL PIL til forrett og skalldyrs pasta til hovedrett. Aldeles nydelig. Kelner anbefalte en spansk vin som var kjempegod. Kommer tilbake. Dette var bra

2  Takk, WencheR
Anmeldt 13. juli 2021

Elendig service, kald biff, feil på servering av mat,drikke og regning. Smakløs toast til rekene. Hadde ikke blåskjell denne gangen heller.

1  Takk, Pathfinder260049

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!