“Ikke som forventet”

Havariet
Vurdert som nr. 4 av 94 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En kaotisk opplevelse. Selv om bordet ble bestilt flere uker i forveien, så ble vi først plassert rett ved døra inn til kjøkkenet der det naturlig nok var trafikk hele tiden. Fikk etter mye om og men flyttet til et et annet bord ute. Tenkte at nå blir dette bra, men fiskesuppa som vi fikk servert var heøt gjennomsnitlig og videre oppfølging fra servitører var helt fraværendre. Forvetninger basert på anmeldelser var høye, men for vår del ble det et havari av et restaurantbesøk.

1  Takk, Odd Ivar K

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Ventet nesten 20 minutter på å bestille, servitørene er hyggelig, men følger ikke opp.
Kanskje litt service opplæring bør gis.

1  Takk, W7509STheidib
Anmeldt 19. juli 2021

Vi måtte vente lenge, men vi ble opplyst om lang ventetid hele veien! Likevel fikk vi servert mat raskt da vi først fikk et bord. Alle var fornøyde med maten, og vi ble godt ivaretatt. Hyggelig atmosfære. Hit kommer vi igjen!

Takk, egilA8577NM
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte skalldyrspasta og scampi pil pil, begge deler anbefales. Ungene fikk dele en fiskesuppe, og fikk den servert i hver sin tallerken. Positiv og kjapp betjening.

Takk, elisetl
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God sjømat, observant betjening, kurante priser, men suverene drinker.
Rause småretter fungerer godt som hovedrett.

Takk, stiansim80

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!