“Elendig”

Havariet
Vurdert som nr. 4 av 94 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig mat, har vel aldri fått servert dårligere hamburger. McDonald's blir gourmet restaurant i forhold. Meget dårlig renhold på toalettene.

Takk, trondb208

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Elendig og uhørt service.
Bestilte bord. Fikk beskjed på e-post om drop in på uteserveringa, men om det var ledig skulle vi selvsagt få bord ute. Da vi kom ba vi om bord ute. Det var flere ledige bord. Beskjeden vi fikk var at siden vi hadde bestilt bord inne måtte de tømme køen bak oss først. Det betyr at vi måtte stå og se på at folk som kom lenge etter oss fikk bord før oss. Køen ble bare lengre og lengre.
Jeg trodde det skulle lønne seg å bestille bord, men der tok vi skammelig feil.

1  Takk, 753hannee
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 pers som spiste her, flere av rettene vi bestilte var det noe som ikke stemte; underkokte poteter, dårlig stekte kamskjell/scampi, understrekte grønnsaker. Opplevelsen bar preg av at det var mye å gjøre der, fikk følelsen av at alt var stresset ferdig. Servicen er helt på middels. Alt i alt en helt ok opplevelse, litt lite verdi for pengene dessverre.

1  Takk, hegelaisen
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

En kaotisk opplevelse. Selv om bordet ble bestilt flere uker i forveien, så ble vi først plassert rett ved døra inn til kjøkkenet der det naturlig nok var trafikk hele tiden. Fikk etter mye om og men flyttet til et et annet bord ute. Tenkte at nå blir dette bra, men fiskesuppa som vi fikk servert var heøt gjennomsnitlig og videre oppfølging fra servitører var helt fraværendre. Forvetninger basert på anmeldelser var høye, men for vår del ble det et havari av et restaurantbesøk.

1  Takk, Odd Ivar K
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Ventet nesten 20 minutter på å bestille, servitørene er hyggelig, men følger ikke opp.
Kanskje litt service opplæring bør gis.

1  Takk, W7509STheidib

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!