“Midt på brygga”

Havariet
Vurdert som nr. 4 av 94 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Svært hyggelige servitører og god mat. Selv om det er pusset opp føles det noe utdatert. Mange valgmuligheter på menyen.

Takk, Linda190483

Anmeldt 25. august 2021

Vi bestilte ishavsrøye og salat, det var veldig god mat! Personalet var hyggelige og fulgte opp med drikke når det var tomt. Veldig fornøyd med besøket.

Takk, StormHal
Anmeldt 8. august 2021

TIl lunsjen anbefales skjærgårds smørbrød, rekessmørbrød eller dampede blåskjell!! God vin og god stemning på Havariet :)

Takk, AnneR2010
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig mat, har vel aldri fått servert dårligere hamburger. McDonald's blir gourmet restaurant i forhold. Meget dårlig renhold på toalettene.

Takk, trondb208
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Elendig og uhørt service.
Bestilte bord. Fikk beskjed på e-post om drop in på uteserveringa, men om det var ledig skulle vi selvsagt få bord ute. Da vi kom ba vi om bord ute. Det var flere ledige bord. Beskjeden vi fikk var at siden vi hadde bestilt bord inne måtte de tømme køen bak oss først. Det betyr at vi måtte stå og se på at folk som kom lenge etter oss fikk bord før oss. Køen ble bare lengre og lengre.
Jeg trodde det skulle lønne seg å bestille bord, men der tok vi skammelig feil.

1  Takk, 753hannee

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!