“Bra drinker men det er det”
Anmeldelse av Havariet

Havariet
Vurdert som nr. 3 av 99 Restauranter i Tønsberg
Prisklasse: kr 160 - kr 320
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bar/restaurant 75 pl. Uteservering 120 pl. Sentralt beliggende på Tønsberg Brygge.
Anmeldt 16. juni 2023 via mobile enheter

Var innom på kveldstid og bestilte tapas brett etter kl:22.00. De hadde verken brød eller syltetøy som var oppgitt. Vi fikk tapas brett etter 1,5t fordi det var kommunikasjons feil mellom ansatte på stedet. Vi klagde men fikk da tørt focaccia brød istedenfor etter at vi fikk brød som var kjøpt på dagligvare butikken. Men vi fikk ingen syltetøy, fordi de var tomme. Mange gode produkter på fatet, men når du mangler både det søte og det ferske brødet så blir helheten dårlig. De ansatte ville ikke gjøre noe med det og mente de ikke kunne gjort det bedre og at dette var kjøkkenet sin feil. Null ansvar ble tatt.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, TBC1994

Anmeldt 6. juni 2023

Veldig god mat! Mye smak i sausen til de dampede blåskjellene! Klarer ofte ikke gå noe annet sted da fordi Havariet har den beste på brygga

Dato for besøk: juni 2023
Takk, victoria h
Anmeldt 19. mai 2023 via mobile enheter

Sentralt på brygga i Tønsberg, her ligger mange restauranter. Havariet er det beste uten tvil. God mat og fint interiør. I tillegg har de oppmerksomme ansatte.

Dato for besøk: november 2022
1  Takk, Sven-Erik J
Anmeldt 1. april 2023 via mobile enheter

Et hyggelig sted, men ble lurt av en servitør.
Fikk spørsmål om vi ville ha feiltappet gratis, men plutselig skulle de betales.
Dette skjedde atter at vi hadde gjort opp regning. Gjorde selvsagt opp for oss, men kan virkelig IKKE anbefale dette stedet.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Sveinung1974
Anmeldt 4. oktober 2022 via mobile enheter

Har vært på Havariet flere ganger, både med venner og familie. Alle blir fornøyde hver gang! Kan virkelig anbefale Husets Provencale og twisted mac and cheese. Club sandwichen er også veldig god dersom en skal spise lunsj.

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, annelinefk

Reisende som så på Havariet, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Havariet? Del dine erfaringer!