“Kjempegod mat og service ”
Anmeldelse av Esmeralda

Esmeralda
Vurdert som nr. 7 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerestaurant. Piano Bar. Nattklubb. Diskotek. 500 pl. Terrasse 100 pl. Uteservering 01.03.-01.11. Italiensk restaurant som serverer pizza stekt i en steinovn fra Toscana. Tre italienske kokker kan tilby et utvalg av 19 pizza. For barn finnes det sogar sjokoladepizza. Retter fra kr. 80 - kr. 280. Sommerstid åpner restauranten allerede kl. 10:30 - resten av året fra kl. 11:00.
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt Esmeralda av en venninne, og jeg angrer ikke på at vi hørte på henne. Det var meget trivelige lokaler og service, maten var kjempegod, med en meny som treffer de fleste. Skulle gjerne gitt full score, men den dovne dispenserbrusen må dessverre trekke totalsummen litt ned. Eplemosten derimot, var nydelig. Jeg spiste supernachos, og det kunne jeg nok bestilt flere ganger. Veldig god og delikat mat, og stort pluss at det fulgte med grønnsaker til maten til sønnen min, - ikke alltid det er grønnsaker i barnemenyen. Spis på Esmeralda hvis du er i Tønsberg!

Takk, xgryx

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig betjening som var flinke til å anbefale hva som var godt etter min smak, godt fornøyd :)

Dato for besøk: april 2018
Takk, 979yasink
Anmeldt 25. september 2018

Denne gangen bestilte vi stekt ørret. Dyrt og dårlig! Et stykke tørr ørret til tett opp til
kr. 300! Ikke en gang til!

Takk, Odd M
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Esmeralda en lørdag for å spise lunch. Vi ble møtt av en hyggelig betjening som sa at vi kunne sitte ned der vi ville. Vi var flere i selskapet, der noen kjøpte pizza, andre entrecote og noen kjøpte burgere. God og utrendy mat, men kanskje litt smakløse pizzaer.

Takk, Obotty
Anmeldt 17. september 2018

Flott beliggenhet ved kanalen, her koser vi oss med god mat og drikke. Rask service innstillt betjening, som passer på at vi har det vi trenger. Vi gleder oss til neste gang.

1  Takk, Mikke6

Reisende som så på Esmeralda, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Esmeralda? Del dine erfaringer!