“Lunsj”

Vurdert som nr. 8 av 93 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerestaurant. Piano Bar. Nattklubb. Diskotek. 500 pl. Terrasse 100 pl. Uteservering 01.03.-01.11. Italiensk restaurant som serverer pizza stekt i en steinovn fra Toscana. Tre italienske kokker kan tilby et utvalg av 19 pizza. For barn finnes det sogar sjokoladepizza. Retter fra kr. 80 - kr. 280. Sommerstid åpner restauranten allerede kl. 10:30 - resten av året fra kl. 11:00.
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Skuffet over ny meny. Dyre lunsjretter. Kunne gjerne vært noen mer enkle smørbrød å velge i. Lunsjtallerken var uten brød. Pølsene for salte. Stekte poteter virket gamle og oppvarmet. Kelner virket stresset. Selv om det var lite folk. Når han oppdaget at han hadde gitt meg min venninnes regning, ba han henne betale min selv om den ble dyrere. Ba så meg betale henne mellomlegget. Makan! En liten farris koster 56.- pr. Liter blir det kr156.-.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, BrittKarinJ

Anmeldt 18. desember 2018

Fra første stund blev vi mæget godt omhendertagne. En blid ung mann ønsket oss velkommen og viste oss til bordet. God og righoldig meny med mæget at velge mellem. Drikke kom raskt på plads og en oppmerksom kelner sørget for at vi hadde det vi skulle under hele måltidet. Ekstra pluss for at de husket at vi hadde nevnt i vår reservasjon at en av gesterne har allergi og det tg man hensyn til under all servering! Det var godt og lunt å komme inn i disse hyggelige lokaler fra den kolde vinteraften. Maden var udmærket.

2  Takk, hilde3110
Anmeldt 14. november 2018

Vi var der en guffen novemberdag, men Esmeralda har sjarm og varme i interiøret som gjør at man glemmer været. God stemning i drøyt halvfull restaurant. Vår utmerkede servitør møter oss med et smil og stor oppmerksomhet. Vi bestiller forrett (laks) og kveite og pinnekjøtt til hovedrett med vinanbefaling fra servitør. Alle rettene er meget gode med en kokk som ikke overøser gode råvarer med unødig stæsj, men fremhever eksklusiviteten i råvarene. Avslutter med en god dessert (is-komposisjon). Vår ypperlige servitør fra Borås (Nany) gjør kvelden til en suksess.

Takk, Ole Bernt O
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt Esmeralda av en venninne, og jeg angrer ikke på at vi hørte på henne. Det var meget trivelige lokaler og service, maten var kjempegod, med en meny som treffer de fleste. Skulle gjerne gitt full score, men den dovne dispenserbrusen må dessverre trekke totalsummen litt ned. Eplemosten derimot, var nydelig. Jeg spiste supernachos, og det kunne jeg nok bestilt flere ganger. Veldig god og delikat mat, og stort pluss at det fulgte med grønnsaker til maten til sønnen min, - ikke alltid det er grønnsaker i barnemenyen. Spis på Esmeralda hvis du er i Tønsberg!

Takk, xgryx
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig betjening som var flinke til å anbefale hva som var godt etter min smak, godt fornøyd :)

Dato for besøk: april 2018
Takk, 979yasink

Reisende som så på Esmeralda, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Esmeralda? Del dine erfaringer!