“Ypperlig smitteverntiltak”

Vurdert som nr. 10 av 91 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerestaurant. Piano Bar. Nattklubb. Diskotek. 500 pl. Terrasse 100 pl. Uteservering 01.03.-01.11. Italiensk restaurant som serverer pizza stekt i en steinovn fra Toscana. Tre italienske kokker kan tilby et utvalg av 19 pizza. For barn finnes det sogar sjokoladepizza. Retter fra kr. 80 - kr. 280. Sommerstid åpner restauranten allerede kl. 10:30 - resten av året fra kl. 11:00.
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig kelner som ba oss vente mens han desinfiserte bord, stoler og meny. Antibac for gjester i døra og desinfiserte også betalingsautomaten før vi betalte. Kjempebra! Her følte vi oss trygge og ivaretatt. Pizzaen var som vanlig veldig god. Vel verdt et besøk.
Tipp topp tommel opp

Takk, heidil502

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Kjære deg som var kokk på jobb på Esmeralda i kveld, 30 juni, tusen tusen takk! Du som lagde bernaise saus til oss i stedet for peppersaus til den perfekt stekte indrefiléten. Tusen takk! Du som lagde perfekt rattatouille både smaksmessig og ift tyggemotstand. Takk takk takk! Og som til og med sørget for en heeeelt utrolig sjokoladefondant som ett perfekt punktum på et fantastisk måltid. Du er min nye helt! Og så til dere ute i restauranten. Som tok i mot oss og ønsket oss velkommen. Tusen tusen takk! Som helt tydelig jobbet sammen som ett team for kundenes beste. Tusen takk! Det hele gikk sømløst, alle kommuniserte og jobbet om hverandre, og utførte ett effektivt arbeid med supert resultat! Takk takk takk! Vi følte oss sett og velkomne og verdsatt fra a til å, og dere er alle helter! Takk for en fantastisk kveld!!!

Takk, AinaE-70
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening som fulgte med og var oppmerksom . De kom med feil pizza til meg, og kom med den riktige og beklaget veldig. Kelneren tilbød oss doggybag på den som var feil, noe vi takket ja til. Det er menneskelig å feile og vi synes det var en fin måte rette opp på. God mat og god service.

1  Takk, groa839
Anmeldt 31. mai 2020

Esmeralda har flott beliggenhet midt på brygga i Tønsberg. Uteserveringen er ikke veldig sjarmerende. Vi gledet oss til en lunch i solen etter reåpning. Når vi fikk menyen ble vi veldig overrasket. De hadde kun pizza på menyen, alle de andre rettene var borte. Over 400 kr tok de betalt for en pizza som vi delte. Det er altfor dyrt. Savner den normale menyen.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, hanserik1967
Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Et hyggelig sted. Normal god mat. Mangler tilstedeværelse og dialog, motorisk service.
Burger til lunsj er en meget kjedelig og seig greie. Seigt brød, jarlsbergost er ikke greia på en burger, lite med tomat og salat osv, null tilbehør.
Focaccia'n er god :)

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Trond S

Reisende som så på Esmeralda, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Esmeralda? Del dine erfaringer!