“Laaaang ventetider”

Vurdert som nr. 9 av 92 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerestaurant. Piano Bar. Nattklubb. Diskotek. 500 pl. Terrasse 100 pl. Uteservering 01.03.-01.11. Italiensk restaurant som serverer pizza stekt i en steinovn fra Toscana. Tre italienske kokker kan tilby et utvalg av 19 pizza. For barn finnes det sogar sjokoladepizza. Retter fra kr. 80 - kr. 280. Sommerstid åpner restauranten allerede kl. 10:30 - resten av året fra kl. 11:00.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei pizza, men ekstremt lang ventetid på absolutt alt. Bestilling, maten, regning, alt. Maten var OK, men ikke noe mer enn det

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, TravelinGoose84

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og grei pris :) hyggelige ansatte og bra service. (Vi hadde panini med biff og fiskesuppe)

Takk, elfid88
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk, aldri spist noen bedre.
Vi vil reklamere for både mat og service
Gleder oss til neste besøk

Takk, thomashB4507XI
Anmeldt 13. juli 2020

Vi spiste pizza og panini. Begge deler var godt, og prisen var helt grei. Brukbar service fra hyggelige ansatte. Hit kommer vi tilbake.

2  Takk, Trondheimsdama
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig kelner som ba oss vente mens han desinfiserte bord, stoler og meny. Antibac for gjester i døra og desinfiserte også betalingsautomaten før vi betalte. Kjempebra! Her følte vi oss trygge og ivaretatt. Pizzaen var som vanlig veldig god. Vel verdt et besøk.
Tipp topp tommel opp

Dato for besøk: juni 2020
Takk, heidil502

Reisende som så på Esmeralda, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Esmeralda? Del dine erfaringer!