“Kjedelige smaker og dårlig service”
Anmeldelse av Esmeralda

Esmeralda
Vurdert som nr. 10 av 92 Restauranter i Tønsberg
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggerestaurant. Piano Bar. Nattklubb. Diskotek. 500 pl. Terrasse 100 pl. Uteservering 01.03.-01.11. Italiensk restaurant som serverer pizza stekt i en steinovn fra Toscana. Tre italienske kokker kan tilby et utvalg av 19 pizza. For barn finnes det sogar sjokoladepizza. Retter fra kr. 80 - kr. 280. Sommerstid åpner restauranten allerede kl. 10:30 - resten av året fra kl. 11:00.
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Absolutt ikke noe utmerket bra service eller god stemning til tross for topp beliggenhet langs havna i Tønsberg. Menyen inneholder det meste men rettene vi prøvde pizza, nachos og pasta pollo var kjedelige og smakløse.

2  Takk, SirenNH

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet på brygga. Rask bestilling og servering av drikke. Pizza og salat servert innenfor akseptabel tid, og Norsk prisnivå, på det jevne....

2  Takk, OdBjB
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Tok evigheter å få servering av noe drikke etter at maten var servert (og en fikk maten etter at alle var ferdig spist!!) og når den endelig delvis kom, så fikk vi beskjed om at dette var siste runde (fordi vi liksom hadde fått for mye å drikke). Kommer ALDRI tilbake!!

Takk, Mettkr
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gode blåskjell. Flinke ned avstand mellom bord ifht Covid-19. Tok litt lang tid å få kontakt med servitører, de var litt for lavt bemannet på en solrik og fin dag i Tønsberg. Ellers knallgod lunsj.

1  Takk, tonjes170
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Dette er nok et populært sted med belighet på brygga, men vi var heldige og fikk bord kjapt. Vi fikk og betjening kjapt, maten kom fort og fikk god oppfølging av personale. Vi spiste pastaretter og de smakte strålende

Takk, epseh

Reisende som så på Esmeralda, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Esmeralda? Del dine erfaringer!