“Fantastisk mat, atmosfære og service”
Anmeldelse av The Sense - STENGT

The Sense
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Favorittsted på brygga i Tønsberg
Godt utvalg på menyen. Utsøkte smaker og bra presentasjon av maten. God service og flotte lokaler. Kan anbefales

1  Takk, Anita N

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

God mat og fantastisk service! Vi bestilte både scampi, kylling og biff. Skampirett var nydelig! Servicen var rett og slett fantastisk!

Takk, Natalia S
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en ettermiddag med jobbkollegaer. Maten var god. Jeg bestilte poké bowl med scampi. Helt ok service, de glemte søtpotetfries vi hadde bestilt men kom raskt med det når vi etterlyste det.

Takk, ellen_svh
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Det grunnleggende er på stell på denne plassen: matlagingen på kjøkkenet. Smaker godt og er fint presentert.

Serveringspersonalet og lokalet for øvrig står ikke helt i stil til den gode maten. Vi måtte nesten mase oss til å få bestille på en ikke altfor travel kveld i restauranten. Her må kelnerne være mer oppmerksomme. Restauranten kunne også laget et større skille på inne og ute, feks ved å bruke hvite duker inne. Her fikk vi følelsen av å være ute en kjølig septemberkveld.

Pluss for gode cocktails!

Takk, bergerac42
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Dette stedet serverer god mat og har god service. Anbefaler både og spise der å ta turen hit når det er diskotek.

Takk, klanglete

Reisende som så på The Sense, så også på