“Lunsj”
Anmeldelse av The Sense - STENGT

The Sense
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro til The Sense (Foyn) for en lunsj. Ble godt imotatt av servitøren som henviste oss til bordet. Spiste nydelig kyllingsalat som anbefales. Supergod!!

Takk, MiniMonsen

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Sur betjening, ikke løsningsorientert og skyldte på at de ikke hadde nok is til å lage mojito. Da bestilte vi vin istedenfor og fikk denne servert med masse is i vinkjøleren rett etterpå. Når det da ble det klart for oss at bartender rett og slett ikke gadd å lage mojito, og heller serverte oss en løgn, samtidig som vi fikk en irettesettende tale fra servitør, gikk vi til naborestauranten istedenfor. Totalt fiasko, på ett sted som egentlig har god mat og alle forutsetninger for å lykkes..

3  Takk, 167katrineb
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Litt usikkert personale angående menyen, samt dårlig utvalg på alkoholfritt øl. Utover det var Sharing Menu en smaksopplevelse. Ok porsjoner, herlig sammensatt, servert i passe tempo.
Endret navn til Foyn Bar og restaurant.
Klart beste, og mest interessante, spisested langs brygga!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 259heinh
Anmeldt 30. oktober 2019

Nærmest ved en tilfeldighet havnet vi på the Sense for lunsj en litt rufsete oktoberdag. Vi tatt hyggelig imot i innbydende og velholdte lokaler. Fra den spesielle lunsjmenyen satset vi på scampisalat og den koreanske bulgogivarianten med svinekjøtt. Vi ble meget positivt overrasket. God mat, vel avstemt og rikelige porsjoner. Well done, Sense. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 81ludvigsen
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Ved inngangen til Foynhaven ligger The Sense som er en restaurant med masse planter og folkeliv. Trivelig betjening.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 798oleo