“En venninne og jeg bestilte”
Anmeldelse av The Sense - STENGT

The Sense
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

En venninne og jeg bestilte 7-retters meny på The Sense i sommer. Maten var helt grei, men var ikke satt sammen som et komplimenterende måltid med utfyllende smaker. Føltes mer som tilfeldige retter fra den vanlige menyen som tilfeldigvis var satt sammen til en 7-retter. Grei pris på 499 kroner, men ville heller ha betalt mer for en bedre smaksopplevelse. Ville ikke bestilt det samme igjen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 62linah

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

For en skuffelse! Vi fikk servert blåskjell, hvor halvparten av skjellene ikke var åpne, eller knuste. Når vi sa ifra til servitøren om dette fikk vi beskjed om at det var leverandørens feil, og at de ikke kunne gjøre noe med det... får The Sense blåskjellene sine ferdig kokt fra leverandøren? Servitøren var lite hyggelig, sur og ikke veldig imøtekommende fra begynnelse til slutt.
De andre rettene som ble servert var helt middels.
The Sense har virkelig en stor jobb å gjøre når det gjelder service og kundebehandling!
Dette er et sted jeg ikke anbefaler videre.

Takk, hurrameirundt
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro til The Sense (Foyn) for en lunsj. Ble godt imotatt av servitøren som henviste oss til bordet. Spiste nydelig kyllingsalat som anbefales. Supergod!!

Takk, MiniMonsen
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Sur betjening, ikke løsningsorientert og skyldte på at de ikke hadde nok is til å lage mojito. Da bestilte vi vin istedenfor og fikk denne servert med masse is i vinkjøleren rett etterpå. Når det da ble det klart for oss at bartender rett og slett ikke gadd å lage mojito, og heller serverte oss en løgn, samtidig som vi fikk en irettesettende tale fra servitør, gikk vi til naborestauranten istedenfor. Totalt fiasko, på ett sted som egentlig har god mat og alle forutsetninger for å lykkes..

3  Takk, 167katrineb
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Litt usikkert personale angående menyen, samt dårlig utvalg på alkoholfritt øl. Utover det var Sharing Menu en smaksopplevelse. Ok porsjoner, herlig sammensatt, servert i passe tempo.
Endret navn til Foyn Bar og restaurant.
Klart beste, og mest interessante, spisested langs brygga!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 259heinh