“Dårlig service”
Anmeldelse av Big Ben Pub & Pizzeria

Big Ben Pub & Pizzeria
Vurdert som nr. 45 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Hei jeg og min mor var innom big Ben her blir vi møtt av en veldig uhøflig betjening. Opplevelsen var så dårlig at vi aldri mere kommer de ditt.vis du vil komme i dårlig humør velg big Ben.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Glenn Remi N

Anmeldt 6. oktober 2018

Dette er et sted med avslappende stemning, et helt OK sted å gå til alene for å ta en øl eller to. Et pluss for dansegulv skal de ha!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Heidi H
Anmeldt 13. juli 2018

gikk inn for å bestille 2 øl,sjarmerende innvendig,men syns det luktet veldig røyk,satt oss ute oppe,helt greit

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 644anita
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Her er det topp atmosfære og mye folk. God servise og god stemning. Et hyggelig alternativ til brygga.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 31. juli 2017

God og variert pizzameny og rask og hyggelig betjening. Rene lokaler, samt rent og innbydende toalettanlegg.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Edgberg

Reisende som så på Big Ben Pub & Pizzeria, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Big Ben Pub & Pizzeria? Del dine erfaringer!