“Nydelig mat”
Anmeldelse av Jordbaerpikene Arena

Jordbaerpikene Arena
Vurdert som nr. 29 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 7. november 2018

Flott kafe, rent og pent, koselig sted! Kjempegod lasagne, og mange, gode kaker! Trivelig ettermiddag i hyggelige omgivelser!

2  Takk, solveigkj

Anmeldt 27. september 2018

Dette er Arendals hittil beste fiskesuppe. Servert med krydderbrød til. I lyse fine kafee lokaler. Av serviceinstilt personal.

3  Takk, oddlaug2015
Anmeldt 27. juli 2018

Alltid smilende og glad betjening! Møter meg med et smil, og de hjelper meg hver gang jeg ikke vet hva jeg skal velge!! Ender alltid opp her, siden det er så hjemmekoselig, og betjeningen er super, samt maten.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, Silje2000nilsen
Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Spiste lunsj på Jordbærpikene på Amfi i Arendal. Ble møtt av hyggelig betjening og et yrende liv på kaféen. Bestillte salat med bacon og kylling, og toppet på med soltørkede tomater og feta. Smaken var fantastisk. Ett stort minus var bladpersillen som de hadde brukt som pynt, den var ikke vasker og du så tydelig jord/skitt på bladene.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, TomB2800
Anmeldt 28. september 2016

Lokale du kan trives i. Som regel godt utvalg både av typisk kafemat med ulike kaker og varmmat. Kanskje mer ideelt som lunch/ brunch sted enn som middagssted? Alltid mye folk å kikke på!

Dato for besøk: september 2016
2  Takk, 259rolf

Reisende som så på Jordbaerpikene Arena, så også på

Har du vært i Jordbaerpikene Arena? Del dine erfaringer!