Artig Landhandler

Absolutt verd et besøk, det er litt som å bevege seg flere tiår tilbake i tid, og både interiør og... les mer

Anmeldt 1. juni 2021
ExoticTravelTom
Nedre Eiker, Norge
Hyggelig opplevelse

Anmeldt 9. desember 2018
Batforever
Arendal, Norge

Anmeldt 18. januar 2020

Spiste deilig afternoon tea i dag. Kjempegodt og morsomt. Fikk både sandwich, scones og småkaker. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, torl632
Susanne O, Eier på Tyholmen Kolonial, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake

Anmeldt 9. desember 2018

Vi var her med jobben, der det ble servert juletapas-Det ble for oss en hyggelig opplevelse og det smakte riktog godt. God service,

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Batforever

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Nederst i sentrum mot brygga ligger dette som ser ut som en liten kolonialbutikk fra de gamle dager. Men her serverer de også god mat, som kan spises inne i det lille lokalet, men kanskje helst på uteserveringen. Vi vi der i forbindelse med Arendals-uka, og nøyde oss med en kald pils og en akevit på dette veldig hyggelige stedet!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Offisersbladet

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

God og enkel mat basert på gode råvarer servert i koselige lokaler med personlig god service. Romslig vinglass og spesial-øl topper gleden.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Tore M

Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Jeg handler av og til her på Tyholmen Kolonial hos Susanne, spesielt gaver. Her får jeg de mest eksotiske ostene og spennende pølser av forskjellige slag. Det er et spennende utvalg av pasta, sauser, kaffe og mye annet som du ikke får andre steder. Det er super hyggelig å spise lunsj både ute og inne eller sitte med en kopp kaffe, eller en drink. Betjeningen er utmerket, jeg anbefaler dette stedet på det varmeste til både store og små.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, VikingP