“En av de ytterst få brukbare steder i Arendal”
Anmeldelse av Blom Restaurant

Blom Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til Blom Restaurant! Vi er en a la carte restaurant, som holder til ved Pollen på Langbryggen i Arendal. Hos oss kan du velge imellom flere forretter, hovedretter og desserter, eller la våre servitører og kokker sette sammen menyen din. Menyen på Blom er konstant i utvikling, og vi tar gjerne imot ønsker og innspill når vi skal velge fremtidige smaker. Vårt ønske er å tilby kvalitetsmat i eksklusive omgivelser, og samtidig gi plass til en uformel tone imellom gjest og personale. -- Håper vi ses på Blom Restaurant!
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Det ble slrlandsferie i år pga Corona-situasjonen. Vi besøkte Blom første kvelden i Arendal. Det viste seg å være et av de beste måltidene gjennom 14 dager på Sørlandet. Her er det åpenbart lite kokekunst å spore. Uansett: Blom viste seg å være meget bra ift service og kvalitet på maten.

2  Takk, ekofoed

Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Av en eller annen grunn var dette første besøk på Blom. Meget hyggelig kveld med superb mat og bevertning. Garantert at vi kommer tilbake. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 45erlends
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse! Super bevertning med gode kunnskaper om mat og vin. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: november 2019
Takk, enitsirk91
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

I anledning av Spis ute uka ville vi prøve Blom restaurant. Men neida, det gikk slett ikke - grunnet at de opererte med kun 3 - TRE - bord til dette evenementet. Totalt tipper jeg at max 10-12 "heldige" utvalgte fikk plass. Hvilken arroganse! Og for en hån overfor gjestene! Vil ikke på noen måte anbefale dette stedet. PS, det var svært mange ledige bord, som da tydeligvis ikke var beregnet på den gemene hop. Fy for skam

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Kari H
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Svært godt fornøyd med mat og service. Vi bestilte bord et par timer i forveien, og de fikk klemt oss inn en lørdag kveld. Treretters med deilig vin til. Tør påstå dette er byens beste spiseplass.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ms Font F

Reisende som så på Blom Restaurant, så også på

Har du vært i Blom Restaurant? Del dine erfaringer!