“Fantastisk🤩”

Blom Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til Blom Restaurant! Vi er en a la carte restaurant, som holder til ved Pollen på Langbryggen i Arendal. Hos oss kan du velge imellom flere forretter, hovedretter og desserter, eller la våre servitører og kokker sette sammen menyen din. Menyen på Blom er konstant i utvikling, og vi tar gjerne imot ønsker og innspill når vi skal velge fremtidige smaker. Vårt ønske er å tilby kvalitetsmat i eksklusive omgivelser, og samtidig gi plass til en uformel tone imellom gjest og personale. -- Håper vi ses på Blom Restaurant!
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utmerk service og fantastisk mat, anbefales! Rene toaletter samt hyggelig atmosfære med vakker utsikt mot pollen

Takk, Ambassador788436

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vel tatt i mot og full service hele veien - brød med oliven kom sammen med drikkevarer. 4 personer - 3 retter - Brosme - kveite og hjortefilet. Enstemmig karakter 5 fra alle sammen. Selv om jeg personlig ville jobbet litt mer med sausen til brosmen, mente mitt reisefølge den var ypperlig. Konsistensen på bronsen var helt flott, men fisken er for seg selv egentlig smakløs, så tilbehøret er desto viktigere. Pannacotta og sjokoladefondant til dessert - fortreffelig ! Damene fikk alltid servert maten først - Elegant spør du meg, så får likestillingsombudet mene hva hva pokker de vil ta turen, nyt servicen og maten.

Takk, LTSil
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig opplevelse! Utsøkt mat! Kamskjell til forrett, hjortefilet til hovedrett og sjokoladefondant til dessert. Anbefales på det sterkeste! Gode drikker har de også Meget hyggelig og imøtekommende betjening! Hyggelige bord, både ute og inne. Hit drar vi gjerne igjen!

1  Takk, 199piab
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Eneste stedet i Arendal med skikkelig mat og utmerket service!
Vi var heldige og fikk et bord tiltross for ganske fult lokale. En hyggelig og artig kelner ordnet alt med stil og humor!
Han gjorde opplevelsen komplett!
Maten var utmerket (kveite og brosme) og man får virkelig det man betaler for!

Skal du til arendal så anbefales et besøk her!

Takk, 437hildeb
Anmeldt 28. juni 2021

Mat av høy klasse, både smak og estetikk, salt og søtt. Hit må vi tilbake. Dyktig og hyggelig kelner, rene og tiltalende lokaler, flinke til å holde koronaforskriftene.

Takk, Karin R

Reisende som så på Blom Restaurant, så også på

Har du vært i Blom Restaurant? Del dine erfaringer!