“Svært vellykket!”
Anmeldelse av Le Monde Arendal

Le Monde Arendal
Vurdert som nr. 9 av 67 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Vi har tatt med oss vår erfaring fra Kristiansand og startet her Le Monde Arendal. Vi serverer lunch retter frem til kl 15:00. Prøv våre middelhavske retter. Etter kl 15:00 serverer vi ekte tapas. Vi har alltid en kombinasjon av små retter som vi setter sammen til en fjøl. Kom og prøv vårt kjøkken:)
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Her ga jeg full score. Vi fikk verdens hyggeligste kelner med dertil god service. Vi bestilte «dagens fjøl» bestående av 6 svært gode tapas retter pluss noen grønnsaker og salater. Vi valgte husets italienske rødvin til rett over kr. 400- for flasken. Topp service, topp mat og god vin og tilslutt en regning som tilsa at her fikk vi mye for pengene.

1  Takk, erikh797

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Har vært innom denne restauranten flere ganger i løpet av sommeren. De ligger fantastisk til ved gjestehavna og svømmebassenget Jeg har spist flere måltider her og maten får topp karakter. Super service fra betjeningen og restaurantsjef James gjør besøkene til en fryd. Alltid smilende og opptatt av at vi har det så bra vi kan. Anbefales virkelig!!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, KennethL2249
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kom en halvtime før stengetid, spurte om det var nok tid til oss. Fikk et selvfølgelig ja fra en hyggelig servitør. Det var lite folk, og maten kom veldig fort. Bestilte tapasfjøl for to, som kostet 600kr. Nyydelig mat! Her var det noe for alle ganer. Knall beliggenhet rett i havet. Det eneste som trakk ned var at det var ganske rotete. Stoler stod hultertibulter og flasker og glass stod på bordene. Sånne ting trekker litt ned.

Takk, aliceb431
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch her og alle var godt fornøyd med maten. Jeg hadde blåskjell og de var blant de beste blåskjellene jeg har smakt (og de kom sammen med fantastisk god pommes frites). Hamburgeren ble av barnebarnet mitt karrakterisert som årets beste, og kone og datter var veldig fornøyd med tapasen.
Beliggenheten i marinaen og ved Arendal Sjøbad er veldig trivelig.
Nå jeg så legger til at stedet har veldig hyggelig betjening skjønner vel alle at jeg virkelig anbefaler dette stedet.

Takk, Jensravnaas
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, både maten plassen å ikke minst vår servitør James som gjorde en kjempe jobb. Her fikk vi servert en fantastisk tapas på en stor planke. Denne plassen ligger rett ved siden av sjøbadet, så ta med badetøy og nyt denne plassen.

Takk, 85kjellm

Reisende som så på Le Monde Arendal, så også på

Har du vært i Le Monde Arendal? Del dine erfaringer!