“Klassisk norsk meny”

Legg det til.
Coop Obs Cafe Arendal
Vurdert som nr. 46 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Helt grei klassisk norsk kafemeny. Kjøttkaker, stek, fisk, hamburger, pølser, pommes frites. Veldig hyggelig betjening, store porsjoner. Kranvannet fra området er ikke godt, anbefaler mineralvann/kaffe. Enkle lokaler. Fungerer godt om man er på gjennomreise eller handletur og trenger litt mat før man fortsetter.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kristian T

Anmeldt 6. august 2018

Helt OK sted å spise i forbindelse med handel på butikken.
Bestilte bare en hamburger sist jeg var der og den var OK.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Øyvind P
Anmeldt 4. august 2018

Kjedelig mat, kjedelige lokaler og overpriset på det meste. Salaten er god det er det eneste. foretrekker de andre kafeene i området

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Vi har blitt faste gjester her , alt fra suppe til kjøttkaker med brunsaus og ertestuing . Pris i forhold til kvalitet og porsjoner , her er det ingenting å utsette på noe. Rent og ryddig, hyggelig betjening

Dato for besøk: september 2017
Takk, 79cathrine
Anmeldt 4. august 2017

Ok cafe med vanlig meny,jeg har spist og drukket kaffe her noen ganger og kan ikke utsette noe på verken kaffe eller mat..

Dato for besøk: august 2017
Takk, JJThaule

Reisende som så på Coop Obs Cafe Arendal, så også på

Har du vært i Coop Obs Cafe Arendal? Del dine erfaringer!