“En supergod opplevelse!”
Anmeldelse av Mønsj

Mønsj
Vurdert som nr. 16 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Så ukesmenyen for småretter utenfor restauranten til kun kr. 79.- og mandagens rett så fristende ut. Landbrød(tror jeg) med brie og bacon. Må ha blitt stekt i steinovn, for det var utrolig crispi og godt. Det ble servert med salat, smeltet brie, sprøstekt bacon og pannestekt løk. Stekte tomater også. Kjempegodt! Hadde ostekake til dessert, og den ble servert med bringebærcoli. Virkelig helt nydelig. Desserten hørte riktignok ikke med i prisen men kosta ikke mer enn maten.
De hadde også sans for det lille ekstra, for kaffen ble servert med pepperkake til. Lokalene, og ikke minst toalettene var rene og pene, og betjeninga var kjempehyggelige. Fin nostalgisk musikk i bakgrunnen, satt meg også i stemning. En herlig opplevelse en kald mandag ettermiddag. Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Arendal. Full score til Mønsj fra meg!

Takk, HelleI38

Anmeldt 15. november 2018

Har spist her endel ganger, og fra en dårlig start, må jeg si at det har tatt seg opp og er byens klart beste pizza, sprø bunn, med en deilig tomatsaus. Kunne vel tenke meg feks at det kunne vært noe annen sopp enn champinjong, (det finnes tørket steinsopp å få kjøpt) :-)
Lykke til videre, prøv å få enda er ekte råvarer

Takk, stanly6
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Spiste lunch ifbm med forretningsreise. Elsker italiensk pizza, så det var ikke vanskelig å finne et sted til lunch som kunne servere dette.
Super fine og trendige lokaler, med meget hyggelig betjening. Gikk for en margarita pizza, som også var på dere lunch meny. Fin str på pizza, og bakt i stenovn:) mmmmm... gleder meg allerede tilbake til Arendal igjen :)

Takk, Habibi_fit
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde burger, calzone og glutenfri pizza. Alle var veldig fornøyd med maten. Mange av rettene kunne ordnes glutenfrie. Servicen var helt ypperlig!
#glutenfri #familievennlig

Dato for besøk: august 2018
Takk, vigdispe
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mønsj pizza, med klart italiensk preg. Carbonaraen var også meget god.
Fikk Radler øl, nydelig i varmen. Ikke mange plasser en får dette gode lav alkoholdige drikken. Hyggelig betjening og maten kom raskt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 392jonv

Reisende som så på Mønsj, så også på

Har du vært i Mønsj? Del dine erfaringer!