“forferdelig skugfende”
Anmeldelse av Mønsj

Mønsj
Vurdert som nr. 16 av 62 Restauranter i Arendal
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Serverte italiensk pizza, uten italiensk bunn. Cajun chicken pastarett hadde veldig overkokt asparges, tørr kylling og svidd saus. Da vi klagde på Cajun chicken endte det med at vi fikk retten gratis. Vi fikk da ingen ny rett så vi var 2 personer som dro sultene fra ett restaurant besøk. Da vi skulle gjøre opp for oss kom eieren av restauranten ut for og gi oss en skjennepreken, hvor han ba oss bestille noe annet neste gang fordi vi ikke kunne nok om mat til å kritisere smaken på disse rettene.
Vi 3 som var på middag der har alle 3 kokkeutdannelse og spiser mye ute. 1 jobber som kokk per dags dato og vi følte alle at denne maten var under par. Og å få en skjennepreken får meg ikke til å like servicen heller.

2  Takk, gjøran B

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Så ukesmenyen for småretter utenfor restauranten til kun kr. 79.- og mandagens rett så fristende ut. Landbrød(tror jeg) med brie og bacon. Må ha blitt stekt i steinovn, for det var utrolig crispi og godt. Det ble servert med salat, smeltet brie, sprøstekt bacon og pannestekt løk. Stekte tomater også. Kjempegodt! Hadde ostekake til dessert, og den ble servert med bringebærcoli. Virkelig helt nydelig. Desserten hørte riktignok ikke med i prisen men kosta ikke mer enn maten.
De hadde også sans for det lille ekstra, for kaffen ble servert med pepperkake til. Lokalene, og ikke minst toalettene var rene og pene, og betjeninga var kjempehyggelige. Fin nostalgisk musikk i bakgrunnen, satt meg også i stemning. En herlig opplevelse en kald mandag ettermiddag. Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Arendal. Full score til Mønsj fra meg!

Takk, HelleI38
Anmeldt 15. november 2018

Har spist her endel ganger, og fra en dårlig start, må jeg si at det har tatt seg opp og er byens klart beste pizza, sprø bunn, med en deilig tomatsaus. Kunne vel tenke meg feks at det kunne vært noe annen sopp enn champinjong, (det finnes tørket steinsopp å få kjøpt) :-)
Lykke til videre, prøv å få enda er ekte råvarer

Takk, stanly6
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Spiste lunch ifbm med forretningsreise. Elsker italiensk pizza, så det var ikke vanskelig å finne et sted til lunch som kunne servere dette.
Super fine og trendige lokaler, med meget hyggelig betjening. Gikk for en margarita pizza, som også var på dere lunch meny. Fin str på pizza, og bakt i stenovn:) mmmmm... gleder meg allerede tilbake til Arendal igjen :)

Takk, Habibi_fit
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde burger, calzone og glutenfri pizza. Alle var veldig fornøyd med maten. Mange av rettene kunne ordnes glutenfrie. Servicen var helt ypperlig!
#glutenfri #familievennlig

Dato for besøk: august 2018
Takk, vigdispe

Reisende som så på Mønsj, så også på

Har du vært i Mønsj? Del dine erfaringer!