“Koselig plass, hyggelig betjening”
Anmeldelse av Mønsj

Mønsj
Vurdert som nr. 13 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, hyggelig betjening og god mat . Koselig beliggenhet ved Pollen. Vi kommer gjerne igjen

Takk, rolfl759

Anmeldt 18. juli 2020

Veldig god pizzabunn og pizza. Den ene pizzaen vi bestilte va med en pølse som skulle være sterk, men det var den ikke. God pasta, men litt lite smak. Hyggelige ansatte og god sørvis.

Takk, Elinewiig
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her, vi bestilte fiskesuppe og pizza som smakte veldig godt. Anbefales om man er en tur i Arendal

Takk, Alexander B
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Maten var kjempe god:))) alt smakte fantastisk og god sørvis:))) anbefales virkelig, og vi anbefaler pizzaene og calzonene

Takk, Fiffen070404
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vært her flere ganger, han eldste som tar bestillinger er utrolig hyggelig, godt humør og har en god dose humor.
Men har dessverre ikke samme inntrykk av dem andre som jobber her, føler de er sure , smiler ikke engang. (Et smil kan gjøre mye, selvom du er stressa eller sur)

Maten er upåklagelig, utrolig god mat, kokkene og den eldste drar opp så mye
At jeg må gi full score.

Men dere som er sure går 0,1 av meg.

Takk, Jonas k

Reisende som så på Mønsj, så også på

Har du vært i Mønsj? Del dine erfaringer!