“Digg mat men dårlig service,”
Anmeldelse av Mønsj

Mønsj
Vurdert som nr. 13 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Digg mat men dårlig service, glemte ordrene være brukte 1 time og 15 på og lage 2 pizzaer og 2 burgere. Stor tidsforskjell på når vi fikk maten vår. Ikke fornøyd

1  Takk, oscar4213

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kusina bestilte Spicy burger: den var veldig god! Jeg bestilte glutenfri pizza og den var fantastisk! God service og hyggelige lokaler. Noe lang ventetid på mat, men full restaurant i høysesongen så det er å forvente

Takk, Ailiskh
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, hyggelig betjening og god mat . Koselig beliggenhet ved Pollen. Vi kommer gjerne igjen

Takk, rolfl759
Anmeldt 18. juli 2020

Veldig god pizzabunn og pizza. Den ene pizzaen vi bestilte va med en pølse som skulle være sterk, men det var den ikke. God pasta, men litt lite smak. Hyggelige ansatte og god sørvis.

Takk, Elinewiig
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her, vi bestilte fiskesuppe og pizza som smakte veldig godt. Anbefales om man er en tur i Arendal

Takk, Alexander B

Reisende som så på Mønsj, så også på

Har du vært i Mønsj? Del dine erfaringer!