“Laaang ventetid!”
Anmeldelse av Mønsj

Mønsj
Vurdert som nr. 12 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 26. juli 2020

Vi valgte stedet siden de serverte både pasta og pizza. Stod lenge og ventet på bord, og ble totalt oversett av servitørene. Etter en stund fikk vi endelig et bord. Vi bestilte tre pasta og en pizza. Etter en time og 20 minutter kom servitøren bort til bordet..."har dere fått beskjed om at vi ikke har mer pasta igjen?"... Det hadde vi jo ikke. Etter nye 15 minutter kommer de tre pizzaene som erstatning for pastaen, men ikke margharitaen som ble bestilt nesten 2 timer tidligere. Da pizzaene kom var de helt greie på smak. Sult er den beste kokken! Anbefaler ikke dette stedet. Uoppmerksomme servitører,endeløs venting og at man ikke får det man har bestilt. En skuffende opplevelse.

Takk, JanneG1

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et bord på åtte personer som skulle spise sammen, men to var litt forsinket og la inn bestillingen 5 minutter etter de første seks. Fikk beskjed om at pizzaen da ville bli servert noen få minutter etter de første.

De to siste pizzaene ble servert over 30 minutter etter at de første seks fikk maten, og da etter flere påminnelser. Ble jo mett, men det tar ikke 50 minutter å lage pizza på en pizzarestaurant...

1  Takk, kanupen
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Digg mat men dårlig service, glemte ordrene være brukte 1 time og 15 på og lage 2 pizzaer og 2 burgere. Stor tidsforskjell på når vi fikk maten vår. Ikke fornøyd

1  Takk, oscar4213
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kusina bestilte Spicy burger: den var veldig god! Jeg bestilte glutenfri pizza og den var fantastisk! God service og hyggelige lokaler. Noe lang ventetid på mat, men full restaurant i høysesongen så det er å forvente

Takk, Ailiskh
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, hyggelig betjening og god mat . Koselig beliggenhet ved Pollen. Vi kommer gjerne igjen

Takk, rolfl759

Reisende som så på Mønsj, så også på

Har du vært i Mønsj? Del dine erfaringer!