“god mat, lang til”
Anmeldelse av Mønsj

Mønsj
Vurdert som nr. 16 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 26. juli 2021

Her er det god mat og rasue personer. Her mangler det mer på personell med noen form for opplæring og oversikt.
Men har du god tid og er tålmodig, så er maten verdt å vente på. variert meny og fint for familier

Takk, JulianneA916

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat og service. Ok priser og godt utvalg. Anbefales og ligger godt til i pollen, midt i byen. God vin

Takk, toneir_na
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Tilfeldig stopp i Arendal resulterte i meget smakfull lunsj til fornuftige priser. Både landbrødet med Parma og med reker var helt perfekt for oss voksne. Barneburger var enkel og forsvant. Barnepizza’n var i største laget for 11 åringen, men det er ikke restaurantens feil. Alt i alt, veldig fornøyde med mat og service.

Takk, Venture55973854943
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god pizza samt at alt kom etter kort tid. Tipptopp servitører
Kom å spurte om det var noe vi manglet 2 ganger. Ordnet og fikset…

Takk, StefanL2124
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

God mat og god stemning. Fin utsikt til Arendal sentrum. Hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk. Vi far en familie med ungdommer og besteforeldre. Noe for enhver smak.

Takk, Escape702916

Reisende som så på Mønsj, så også på

Har du vært i Mønsj? Del dine erfaringer!