“Postitiv til denne plasse”
Anmeldelse av Mønsj

Mønsj
Vurdert som nr. 16 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 4. august 2021

Spiste lunsj og drakk noen øl her 3.juli 2021. Super bra beliggenhet, godt øl og god pizza. Perfekt å sitte en herlig sommerdag mens fruene var ute på shopping. Kan ikke se for noe bedre sted å være denne dagen.

Takk, kjetilurbergj

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi stod å ventet på bord, så kom en ung jente til oss og sa hun skulle fikse det. Det gjorde hun altså ikke. Hun gikk rundt å hjalp alle andre før det kom en mann som hjalp oss en god stund etter.

Vi fikk bord ute(som vi ønsket). Koselig restaurant. Servitøren som hjalp oss videre var hyggelig. Vi fikk raskt maten vi bestilte. Generelt gode retter, men den ene hadde ganske lite kjøtt til pastaen.

Takk, W1169UNtinak
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Det hele startet med at vi sto i kø i overraskende lang tid før vi måtte hente personal for å ta oss i mot. Vi var her kl 20:25, tok lang tid for å få menyer (25 min), drikkeservering og vi fikk ikke bestille det vi hadde lyst på fordi de ikke hadde personale på kjøkkenet. Pizzaen holdt helt grei standard utenom bacon som var understrekt. Det var også krøll med betalingen. Terningkast 2..

Takk, anineg2015
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hold dere unna chicken pesto.
Noe mer smakløst har jeg ikke vært borti.
Og for all del ikke klag, på verken service eller mat.
Det går inn det ene øret og rett ut det andre.

Ila vår tid i restauranten ble vi ikke møtt med et eneste smil eller en vennlig tone, og da vi klaget, sa de ok, det var synd, og gikk videre.

Fikk smake pizza av en av de andre som hadde bestilt, denne var dog knallgod ☺️

Takk, tinecket
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Skulle ut å spise for første gang på lang tid pga korona. Vi var to familier. Bestilte brus, burger og pizza..
Tok ca 45 min å få mat. Brus var uten kullsyre, men fikk en ny. Burger var smakløs og tørr. Liten også (skulle være 170g, men så ikke sånn ut). Italiensk Pizza var ok men lager bedre selv.
Trist når en unner seg middag ute en sjelden gang.
Skriver sjelden om erfaring, men idag var jeg ikke imponert.
Mulig det var midt i feriesesonen og det går ut over kvaliteten, men prøver nok et annet sted neste gang.
Trivelige lokaler var pluss, men kona og datter kunne melde om urene toaletter.

Takk, FredrikLovli

Reisende som så på Mønsj, så også på

Har du vært i Mønsj? Del dine erfaringer!