“God mat..”
Anmeldelse av Nem Vietnamesisk

Nem Vietnamesisk
Vurdert som nr. 19 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 6. november 2018

Veldig god og billig mat.. Hyggelig personalet og god service. Anbefales til personer i alle aldre..

1  Takk, Rita535

Anmeldt 15. oktober 2018

Vi spiste lunsj på en søndag ettermiddag. Vi kom før buffeten var satt opp og spiste dagens tilbud. Av tilbudene valgte vi stekte nudler med sjømat. Ikke særlig spennende. Vi bad om dessert, men stedet kunne bare tilby kaker. Disse var ikke spesielt gode og kaffen var lunken. Her har spisestedet en utfordring.

Takk, 95palm
Anmeldt 27. september 2018

Ok til lunch. Litt kalt i lokalet fordi døra sto åpen og det var ikkje akkurat varmt ute. Derfor savna egden lune følelsen

1  Takk, oddlaug2015
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2019
Anmeldt 16. august 2019

Dato for besøk: august 2019

Reisende som så på Nem Vietnamesisk, så også på

Har du vært i Nem Vietnamesisk? Del dine erfaringer!