“Skikkelig god vietnamesisk”
Anmeldelse av Nem Vietnamesisk

Nem Vietnamesisk
Vurdert som nr. 15 av 61 Restauranter i Arendal
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Skikkelig god vietnamesisk mat.
Store porsjoner, rask og veldig hyggelig servering.
Prøv vietnamesisk kaffe etter maten!

Takk, ChristinHM

Anmeldt 17. august 2019

Har spist her mange ganger. Nem leverer autentisk Vietnamesisk mat, og de leverer alltid..........høy kvalitet og topp service. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
4  Takk, Matogkultur
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Jeg var her for en middag. Jeg fikk mye og god mat til en rimelig penge. Dette er et populært sted med mange gjester.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Stedet kan anbefales på det varmeste. Hyggelig betjening. Mye å velge i. Vi tok lunsjmeny (som serveres til kl 14:00)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, grims-mc
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Fikk salat som smakte veldig likt slik jeg husker salatene i Vietnam. Veldig godt ! God vietnamesisk suppe også. Kan absolutt anbefales for de som setter pris på vietnamesisk mat.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, villikkeblifunnet

Reisende som så på Nem Vietnamesisk, så også på

Har du vært i Nem Vietnamesisk? Del dine erfaringer!