“Nydelig mat og god service.”
Anmeldelse av Nem Vietnamesisk

Nem Vietnamesisk
Vurdert som nr. 19 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Et ekte familidrevet Vietnamesisk kjøkken . Min kone og jeg valgte to forskjellige anderetter, som begge var fortreffelige.
Meget hyggelig innehaver, datter og sønn som gjorde det beste for sine kunder.
Anbefales på det sterkeste. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, 717magnes

Anmeldt 11. juli 2021

Nydelig og autentisk vietnamesisk mat til en rimelig penge. Uvanlig hyggelige og dyktige drivere.
Anbefales på det varmeste!

Takk, Karin R
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Var innom Arendal på båttur.
Var 3 voksne og en på 3 år.
Utrolig hyggelig og serviceinnstilt betjening.
Store posjoner, og utrolig god mat.

Takk, 298lassep
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Veldig autentisk. Store posjoner. God service og hyggelig betjening. Kan anbefale på det sterkeste. Sancho signerer for Manchester United.

Takk, 1980RuneK
Anmeldt 5. februar 2021

Nem er proffe på behandling av grønt, rettene er alltid friske i smak og aldri "overkokt". Spennende sauser, og den lille skåla med chilipaste er selvsagt tilbehør. Rikelige porsjoner!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, birgitf789

Reisende som så på Nem Vietnamesisk, så også på

Har du vært i Nem Vietnamesisk? Del dine erfaringer!