“Anbefales! ”
Anmeldelse av Nem Vietnamesisk

Nem Vietnamesisk
Vurdert som nr. 19 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Beste banh mi og vietnamesisk iskaffe vi har prøvd i Norge. Kaffen ble servert som drip-kaffe og ble brygget ferdig på bordet. Anbefales på det sterkeste!

Takk, audunhustadt

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Selv om vi var først i lokalet fikk vi vann og mat sist, uten forklaring. Vi bestilte på anbefaling nr 13 Bun Thit nuding, hvor kjøttet var veldig godt, god marinade. Litt kjedelige nudler og «saus». Vi bestilte papayasalat, som var min søsters favoritt. Syrlig. Scampien i den var kjip, hadde vært bedre uten. Vi bestilte nr 16, wok biff med sitrongress. Heit nydelig saus og veldig god smak. Litt tørka sitrongress som ikke var godt i spise i, og veldig lite ris, ellers kjempegodt. Vi spurte ikke om mer ris, og ble heller ikke tilbudt det. Et par av rettene var toppet med vanlig sprøstekt løk, det kunne de spart seg for . Sprøstekte vårruller var gode. Hyggelig lokale. Greie priser. Alt i alt godt.

Takk, retrochica
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Et ekte familidrevet Vietnamesisk kjøkken . Min kone og jeg valgte to forskjellige anderetter, som begge var fortreffelige.
Meget hyggelig innehaver, datter og sønn som gjorde det beste for sine kunder.
Anbefales på det sterkeste. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, 717magnes
Anmeldt 11. juli 2021

Nydelig og autentisk vietnamesisk mat til en rimelig penge. Uvanlig hyggelige og dyktige drivere.
Anbefales på det varmeste!

Takk, Karin R
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Var innom Arendal på båttur.
Var 3 voksne og en på 3 år.
Utrolig hyggelig og serviceinnstilt betjening.
Store posjoner, og utrolig god mat.

Takk, 298lassep

Reisende som så på Nem Vietnamesisk, så også på

Har du vært i Nem Vietnamesisk? Del dine erfaringer!