“Fantastiske råvarer”
Anmeldelse av A-Dzuong sushi

A-Dzuong sushi
Vurdert som nr. 9 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 17. desember 2018

Veldig delikate løsninger. Imponert over råvarene:) På endel sushirestauranter kan feks kamskjell mm være litt daffe, men vi har alltid vært veldig fornøyde med kvaliteten her.
Dyktige og kreative i presentasjonen, som bidrar til at man blir glad og sulten før man inntar selve måltidet. Anbefaler virkelig:)

1  Takk, 742hildel
ADzuongsuhi, Daglig leder på A-Dzuong sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

tusen takk for tilbakemeldiger Anmeldt vi legger stor vekt på dette

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldt 12. desember 2019

Dato for besøk: november 2019

Reisende som så på A-Dzuong sushi, så også på

Har du vært i A-Dzuong sushi? Del dine erfaringer!